I am not alone in saying that the rural position is the best job in the postal service. If you surveyed postmasters and supervisors who have rural in their office, most of them would agree that being a rural is the best way to go. This is because if you consider stress, pay, hours and autonomy in your work, there is no better position.
Stress is an important consideration when deciding to join the post office. Most positions have a good deal of stress involved in the job. The first source of stress comes from your direct supervisor. Because you are "on the clock", the supervisor tries to get as much work out of you as possible. When they are pressured by their superiors to cut hours, they put it on you to do more work in less hours. In many jobs, they stand directly behind you and tell you to work faster. It can be very stressful. job ads
Rural areas, on the other hand, are wage earners. They get a daily rate for their routes based on its size. It does not matter if it takes four or ten hours to drive their route, they get the daily evaluation. There is no benefit associated with getting a rural carrier to work faster, so most supervisors just let them do their own work. job vejle
That brings us to the next benefit of being rural, the hours. Most of them work during their daily evaluations. There is a built-in benefit of being a clerk on a rural route. When you have finished your route, you will return home. But you get paid for the whole daily evaluation of the route. I know carriers on eight-hour routes who almost never work more than six hours a day! jobs in heathland
Løn
for landdistrikter er meget god. Når en landlig rute evalueres over otte timer
om dagen, tilføjes det overarbejde automatisk i den daglige løn. For eksempel
betales en 8,5 timers fem-dages rute 43 timer om ugen. Der gives tre timer
overarbejde hver eneste uge, uanset om du faktisk har arbejdet over 40 timer
eller ej. At tre timer om ugen overarbejde tilføjer, når du får det hver uge af
året. En ny regelmæssig på en 40 timers rute tjener lidt over $ 40.000 om året.
Tilføj de tre timers overarbejde, og nu er de på $ 45.000 om året. Når et
luftfartsselskab har nået alle trin stigninger (ca. 12 år), kan de forvente at
være inden for $ 60.000 om året. Ikke dårligt i mindre end otte timer om dagen!
job
Aalborg
Autonomi
er en anden fordel ved at være en landlig transportør. Som nævnt før klokker de
ikke ind og ud. De har friheden til at arbejde i det tempo, de har lyst til for
dagen (forudsat at de kommer tilbage til postforsendelse ... normalt omkring
kl. 05:30). Hvis der opstår behov for, at de skal være ude af et bestemt
tidspunkt (skolebus, lærerkonference osv.), Kan de løfte tempoet, arbejde
ekstra hurtigt og være i gang uden at bruge orlov, som andet håndværk ville
skulle gøre (hvis de kunne få tilladelse). Denne autonomi strækker sig til,
hvordan de også gør deres arbejde. De har valget mellem at beslutte, hvordan de
skal sagsbehandle deres mail, hvad de skal sagsbehandle eller tage på gaden
(DPS), og hvordan de skal leveres. Så længe alt bliver leveret, overlades det
til selv at bestemme, hvordan man bedst får det til. videoproduktion
At
være USPS-medarbejder i sytten år og udføre en lang række job (City Carrier,
Rural Carrier, Casual Clerk og fill-in Supervisor), mener jeg, at det at være
en Rural Carrier er bestemt den bedste position. For mig er det vigtigste at
have autonomi til at kontrollere min egen dag. Jeg føler ikke stresset ved at
være på uret. Det er rart at have min helt egen sub at udfylde, når jeg har
brug for. (Vi har ret til vores egen sub!) Hr Manager
Tjek
min "Ressursside" for at finde ud af, hvordan man får et
landdistrikter-karrierejob. Du skal være en RCA for at blive en landlig
transportør. Hvis dine lokale kontorer ikke ansætter RCA'er, kan du starte som
en TRC og derefter flytte til en RCA. Næsten alle landdistriktskontorer
ansætter TRC'er!
0 Kommentarer